Lyrics:

Share my life,Take me for what I am.
請你融入我的生活,進而了解真正的我

'Cause I'll never change. All my colors for you.
我從沒有在你面前掩飾什麼

Take my love,I'll never ask for too much,
請你來愛我,我從來不會過問太多

Just all that you are. And everything that you do.
只想了解真正的你每天都在做什麼

I don't really need to look. Very much further/farther,
我不需要過度的疑慮什麼

I don't wanna have to go. Where you don't follow.
也不會強迫自己刻意去做什麼

I will hold it back again, This passion inside.
我不會再壓抑自己內心的激情

Can't run from myself,
也不會再逃避自己的心

There's nowhere to hide.
因為我已經無處可逃
(Your love I'll remember forever.)
我將永遠記得你的愛

Chorus:
Don't make me close one more door,
不要讓我又再次退卻

I don't wanna hurt anymore.
我並不想傷害任何人

Stay in my arms if you dare,
如果害怕就躲到我懷裡來

Or must I imagine you there.
我一直告訴自己你就在我懷裡

Don't walk away from me.
千萬別離開我
(No, don't walk awya from me. Don't you dare walk away from me.)
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you (you, you, you./If I don't have you, oh, oo.)
如果我失去了你,
如果我失去了你,你,你,你,你如果我失去了你,你,你,你,你
我將一無所有 我將一無所有

arrow
arrow
    全站熱搜

    jim560p 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()